събота, 14 юли 2012 г.

Сливи за късмет!


Бременна съм с проблеми и мисли за тях. Все не се решавам да ги обобщя писмено или да намеря философски еквивалент на злободневието. Но – да става каквото ще! Ето какво се случва.
Напоследък лекувам душевните си терзания със сливи. В двора на къщата ми се е самозасадило дръвче. През тази година за първи път дава плод. И то какъв! Цялото е увиснало от зрели джанки. Знам,че това не е най-предпочитаният плод за ядене и всъщност- като се каже „джанки“ се разбира „ракия,“ но все пак са вкусни . Нещо повече- докато ги хапвам намирам някакъв сладко-кисел покой и започвам да се връщам на земята. Такаа. Сортирам ядовете си по приоритет и започвам да търся решения. Тъкмо съм ги измислила и...обстоятелствата се променят. Тогава се сещам за мъдрия съвет на една баба- „Остави проблемите да се решат сами!“ Успокоявам се. За около две минути. После неуморимата ми глава започва да крои нови и нови планове. Не грандиозни- просто първи стъпки. Първа стъпка- за финансово благополучие, първа стъпка за противодействие на коварни роднини, първа стъпка за справяне с ...дъщери, първи стъпки за ...Така и не стигам до вторите. За щастие Господ си има решение на всеки проблем и не се съобразява с изтрещелите ми мисли. Неочаквано, по чудесен начин, идва спасението от поредната стресова ситуация.
Сливите скоро ще изгният. Не можах да изям всичките. Сега се оглеждам за една ранна круша...

Няма коментари:

Публикуване на коментар