събота, 8 октомври 2011 г.

Есента- полезният сезон!


Свързвам есента с уханието на грозде от асмите и звука на резачката за дърва. Свързвам я с потготовката за училище, правенето на зимнини и прочие скъпи и трудоемки неща. Ще споделя,че вече не правя зимнини. Купуваме си, каквото решим,че ни се яде. Но всичко останало е закон. Есента ,разбира се, е цветна, но за мен е тъжна,защото любимият ми сезон е лятото. Есента е и времето на моя рожден ден. Нали знаете- тогава на човек обикновено се случват разни неприятности, т.нар. Сатурнов кръг.Но от друга страна- точно на този ден разбираш колко много добри и мили хора има, които са се сетили за теб и ти честитят. Сега е и политическа есен. Това се случва през четири години и взривява добрите обноски в малкия ни град. Но – Слава Богу- всичко  отминава- и после пак сме си същите. Ние и сега сме си такива, но трябва да играем роли. За нас,жените, е по-лесно, защото постоянно се налага да се превъплъщаваме в какво ли не в живота. За мъжете сигурно е трудно. Те са самци и трябва да се себедоказват. 
Есента- за мен е трудният сезон, и ароматният, и красивият. Допивам кафето си и отивам да готвя- има толкова пресни продукти. Есента е полезният сезон!

2 коментара:

  1. Да есента е полезният сезон, богат на багри, цветя и плодове. Но и на есенни мъгли и дъждове. Обичам този сезон, но най обичам горещото, огнено, слънчево и любовно лято!

    ОтговорИзтриване
  2. Даааа, аз също го обичам- лятото! За това есента ми навява тъга. Но- няма как - всичко в живота и в сезоните трябва да бъде балансирано.

    ОтговорИзтриване