четвъртък, 2 октомври 2014 г.

ГРИП

Болки в очите, мускулите и гърлото. Хрема. Отпадналост. Всеки ще ви каже,че това е грип. Тръшва те подличко изведнъж и ако му разрешиш- се настанява за по-дълго. Нее, няма да стане. казвам си бодро и смело пристъпвам към аптеката. Знам си изпитани лекове- парацетамол и витамин С. Чайове и краката в топла вода. Температурата ме прави да приличам на мекотело. Влача си пипалата и си ги увивам около гърлото. Гърбът ми е потен, краката и ръцете- ледени. Изобщо- супер. Няма да се предам. Изпивам една шепа илачи и тръгвам за работа. По пътя издайнически от носа ми прокапва... Ще се справя. Не си по-упорит от мен. Едно време в кабинета си татко- който беше ото-рино-ларинголог- бе сложил надпис- "Срещу хрема- само носна кърпа!". Вярна на неговата препоръка, съм се подсигурила с цяла ролка тоалетна хартия. Кошчето се пълни, а тя драстично намалява. Дааа, известно е,че трябва да минат три дни и с лекарства или без- грипът отшумява. Всъщност поне три, ако няма усложнения.  Днес е ден първи. Чакат ме още два.

Няма коментари:

Публикуване на коментар