неделя, 11 март 2012 г.

Защо извънземните не кацат в София...


Понякога ми се иска да съм като онези човечета, дето ги слагат върху указателните табели- без лице, изцяло в черно- просто символи без своя идентичност. Иска ми се да гледам отвисоко пъстрия живот на хората и никой да не ме забелязва. А ако някой ме погледне- за него да е ясно- това е табела за... В реалния живот всеки е различен и това всъщност е най-хубавото. Само дето е доста уморително.
Днес чета една любопитна новина, че извънземни прелетели над София. А този, дето беше публикувал статията ,питаше- а защо не кацат... Изключвам всички съмнения,които този факт може да породи и приемам, че наистина чуждоземци ни наблюдават отблизо. Защо не кацат- ами за какво и е на една супер развита цивилизация да посещава някакви същества, които са агресивни дори към най-близките си роднини... За какво да говори с някакви,чиито деца се нападат с повод и без, и дори стигат до убийство... За какво да контактува с хора,които са забравили да обичат и да си прощават... Добрият тон и обноски са белег на висока култура- къде ги срещаме- дали в медиите, дали по улиците...
Да, но това не е сто процента валидно за всички хора. Ние сме еднакви, но и всъщност много различни.  Ако дръзнат да рискуват, звездните гости ще могат да се насладят на нашето изкуство- музика, танци, поезия, драматургия, литература. Ще имат възможност да се поклонят пред безименните герои на доброта, които знам че живеят във всяко селце и град, но те са скрити от шумните изяви и просто раздават сърцето си. Имам пред вид, например, организаторите на благотворителни акции или дори онези мили същества, които се притичват в помощ на съсед или приятел. Има много добро на този свят, но то не се афишира, не крещи, не развява лозунги. То се крие в усмивката на учителя, в мисълта на способния лекар и на още безброй места...
Да,уважаеми, извънземни- ние сме примитивни и злобни, но сме и хуманни и талантливи. Можете да кацнете. Е, вземете предпазни мерки за всеки случай...
А аз не съм на табела, истинска съм и различна. Това все пак е хубаво. А и знам как мога да наблюдавам живота от стената...във фейсбук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар