вторник, 25 декември 2012 г.

НА РОЖДЕСТВО...

   На Рождество Христово се обръщам назад в 2012 година и си казвам- не, няма от какво да се оплаквам! Аз съм един щастлив и успешен човек. Не защото съм прекалила с печеленето на пари. Всъщност- там ми е слабото място. Силните ми страни са в истинските приятели, в реализацията на талантите, в щастието и късмета на моите деца. Силата ми е в любовта.
   Колкото и да изглежда лесно- въщност никак не е- да гледаш на света с нейните очи. Не е,защото светът много често е враждебен и тъжен. А да го обикнеш такъв- изисква търпение, воля, силен характер. Благодаря ти, Господи, че имам напредък! Успявам все повече да обгръщам  ежедневието с любов!
  Сега гледам напред. Предстоят ми още много хубави събития, за които все още не знам. Но те ме чакат, някъде там... Идвам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар