четвъртък, 10 януари 2013 г.

КАНЯТ МЕ,МАМО, НА ТЕЖЪК РЕФЕРЕНДУМ...





   Канят ме да кажа мнението си по един въпрос, който изисква експертно мнение. Колко са експертите в областта на ядрената енергетика? Със сигурност не съвпада с броя на избирателите. Е, аз откровено си признавам- нямам мнение по въпроса- дали да има или не още една атомна електроцентрала.  На всичкото отгоре тя не е позиционирана никъде- може да решат да ми я построят в двора. Неее, не искам. От една страна токът щял да поевтинее. От друга - безопасността дали е гарантирана. От трета – за голото поле били изхарчени милиони.  За този референдум- се пита простият избирател- колко милиони ще се похарчат?  А заявяваме,че няма пари за детските надбавки и за какво ли още не. Няма, няма- ама още една голяма предизборна кампания преди другата- защо не?
    Я не знам как е- ама и така не е- рекъл шопа.А този референдум е точно в негов стил. И като видни представители на етнографската група- ще се заинатим и няма да идем да гласуваме. А пък то- ако не си упражним гражданското право- така или иначе Парламентът щял да определи какво да стане. Да, обаче депутатите могат да си извикат експерти и те да им обяснят тънкостите в тази област. А мен пък трябвало да ме агитират разни инициативни комитети. За сега никой от тях не ме е намерил, за да ми налее малко ядрена енергетика в мозъка. Ще чакам. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар