вторник, 13 януари 2015 г.

СВОБОДА НА СЛОВОТО ИЛИ СВОБОДИЯ...

Откъде започва свободата на словото и къде завършва? Откъде започва свободията?  Редно ли е да се насажда омраза на религиозен принцип? Защо да се подиграваме с вярата на хората, с най-съкровените им чувства? Дали това не би предизвикало агресия? Може да ме линчувате, но аз не одобрявам подигравката с религиозното чувство,нито  с което и да е друго. Не одобрявам и убийствата- това е смъртен грях, но не е ли грях и фактът ,че с лозунга "свобода на словото" накърняваш правото  на хората да избират в какво да вярват? Аз също съм журналист и винаги съм се съобразявала с принципите за толерантност и човечност. Не харесвам исляма, не харесвам и будизма, нито другите религии, различни от православното християнство. Но това не ми дава право да съдя онези, които изповядват тези вероизповедания. Господ дава право на избор на човека. Той може да го използва по свой начин. Във всички случаи- фанатизмът не води до нищо добро. Той е опасната зона, всъщност- взривоопасната. Фанатизмът създава чудовища. Но с омразата си ние не създаваме ли фанатици?

Няма коментари:

Публикуване на коментар