събота, 18 февруари 2012 г.

Задушница в мислите ми


Понякога се изморявам да бъда позитивна. Връхлитат ме проблем след проблем. Намирам решения. Но това вече не е забавно- както тврдят героите на някои филми.
Днес е Задушница.Мисля си за моите най-близки, които ги няма сега, за да ме подкрепят в труден момент. Промивам очите си с неканени сълзи и за пореден път се самоубеждавам- ти си силен човек. Можеш с всичко да се справиш. Майка ми беше силна. Осъзнавам го сега. А тогава я преценявах като властна и обсебваща. Но вероятно е била права. Не ни оставяше да си трошим главите,както си искаме. Предпазваше ни. А може би това не е бил верния подход....А татко... Той беше нашият кумир- на мен и сетра ми. Беше невероятно талантлив лекар и до днес много хора говорят за него с любов. Той беше източникът на нашето здраве. Само да кихнем и вече е до нас с грижа и внимание. Но баща ни беше такъв към всеки пациент.
Когато родителите ти си отидат осъзнаваш, че ги няма единствените хора в този свят,които са те обичали безусловно и всеотдайно. Така,както днес аз обичам децата си.Липсва ми техния съвет, мъдрост, подкрепа.
Днес не съм позитивна.Днес съм тъжна. Задушница е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар