понеделник, 9 май 2011 г.

Позитивно и интимно на 9 май

Журналистическата рутина изисква от мен да напиша в блога нещо за Деня на Европа или за Деня на победата. Но от друга страна,чисто човешки, просто не ми се говорят гръмки фрази. Иска ми се да споделя нещо интимно. И с това не съм наясно какво да бъде. Но ми омръзна от клишета. За това- в духа на цъфналия майски ден- хубаво ми беше днес, слънчево, весело, дори щастливо. Срещата с хора, които обичам ме зареди положително. Получих интересни идеи, съпреживях чужди проблеми, свърших полезна работа. Предстои ми да пиша рецензия за книга,т.е. писане за удоволствие.Мисля със знак „плюс“. Това е важно условие в настоящето ми.
Позитивното мислене изисква от мен да намеря положителната страна на всяка ситуация. Възможно е. Намирам я. Например- чакаме официален гост в офиса. Вместо да се чудим как да го посрещнем, решаваме да пооправим, да поразчистим. Ето го хубавото. Офисът светна. Човекът дойде. Каза,че ще плати това,което ни дължеше “ама утре“. Мммм. Вероятно позитивното в случая е,че случката ще трябва да кали в мен търпение и постоянство в напомнянето - „дължиш ми ...“Урок. Супер!
Животът е чудесен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар