събота, 14 май 2011 г.

Добро утро, живот!

Няколко дни не съм писала в блога. Творческата ми енергия беше впрегната в създаването на рецензия за пета книга на алманаха „С перо, четка и дух“. Сега съм готова, днес ще бъде представянето. По тази причина имам вдъхновение да споделям в интернет.
Споделянето в интернет има това свойство,че личните преживявания и емоции могат да намерят отзвук веднага в познати и непознати и някой от тях може да припознае своя душевен свят там. Чувството е удивително! Днес нямама определена тема. Иска ми се да опиша приповдигнатото си настроение. Занимавам се с литература- а това е нещо, която ми доставя истинско удоволствие. За съжаление в живота има и сметки, и политика, и някакви хора, които смятат ,че светът се върти около тях. Но- проблемът е техен- не мой. За това нищо не е в състояние да помрачи красивото слънчево съботно утро. Пия кафе, споделям с приятели във фейсбук- животът е чудесен!
Днес вероятно ще имама и втора статия в блога, която да разказва за срещата на неправителствените организации, които показват на света,че съществуват, борят се, извършват народополезна дейност. Но за това ще отделя специално внимание. Сега с усмивка и хубава песен- напред към живота!

Няма коментари:

Публикуване на коментар