събота, 9 юли 2011 г.

За душите ни тук и в отвъдното...

Господ ни е създал тук, на Земята, а след това душите ни ще продължат своя път. Животът ни сега определя живота после.Нашето съзнание на живи хора  помага на починалите да бъдат спокойни в пътя си. Вярвам,че любовта, положителните емоции, творчеството, съпреживяването, милосърдието- са най-прекия път към щастие в земното ни съществуване. Трябва да кажа това, защото виждам хора, които смятат,че смъртта на тленното ни тяло е окончателен край. Това води до депресираща безизходица, до огромно страдание. Но аз знам,че те грешат- не само защото съм вярваща християнка, но и защото често сънувам починалите си близки. Те ме напътстват, казват ми или ми показват важни неща. Те са с мен. Това за другите звучи налудничаво. Но – проблемът е техен. Аз знам- това е истина. По тази причина е толкова важно човек да се грижи и да споменава починалите си близки. Те продължават да живеят в нашите мисли и така по-спокойни пътуват към мястото си в отвъдното.
Благодаря на Бога за шанса, който ни дава всеки ден да бъдем добри, щедри, прощаващи, благородни. Благодаря Му и за това,че ни опрощава човешката слабост, заради която често пропускаме да поемем подадения от Него шанс да променим себе си в по-добра светлина. Битието ни е много по-сложно от това, което виждме. За да го проумеем ,трябва да бъдем философи, да вярваме в Бога и да спираме за миг в забързаното си ежедневие. В този миг на застой да осмисляме постъпките си. Трудно е-страхът, отчаянието, безверието, завистта и злобата понякога се изсипват върху нас и тогава собствената ни вяра трябва да е много силна. „Никой не е по-голям от Бога“- така си казвам,когато някой се опитва да ме нарани. „Ти си силен човек“- чувам често да ми казват. Така е, защото намирам опование в най-висшата сила във Вселената. Молитвите ми винаги са чути. Те са моят щит към неправдите в света. За това не само съм силен, но съм и успял и щастлив човек. Имам дарба не само да съпреживявам, но и да творя, имам близки хора, които ме обичат. Какво повече мога да искам? Просто трябва във всеки един ден от живота си тук да се боря за това да не отстъпвам от Божиите закони, да се стремя да помагам и на другите в това. Дано Господ ми даде сили !

Няма коментари:

Публикуване на коментар