четвъртък, 28 юли 2011 г.

Сбогом, "Шанел"!...или как ни моделират рекламите

Какво значи думата „ухажване“? Специално внимание, топли думи, цветя. Според някои реклами- няма нужда от толкова подробности- достатъчно е да носиш превръзки....и той ще те харесва повече, ти ще имаш страхотно самочувствие. Нещо повече- ще се чувстваш свободна. Свободата вече не е дори като салама, тя е – като дамска превръзка или в най-добрия случай- като тампон. Съвременните времена улесняват отношенията още повече. Достатъчно е да изпереш роклята си с прах за пране и няма нужда да пръскаш пари за парфюми и други афродизиаци. Успехът с противоположния пол е гарниран. Да , в този дух би бил полезен и някой шампоан. Тъй като мъжът,който във всички случаи е представен кято някакъв инфантил- е привлечен от лъскавата коса, а не от личността на жената ,нито дори от очите й. Без коментар е и „сезонът на дините“. Ако съм предприемчив критик на рекламите и бях мъж, щях да осъдя компаниите да дискриминация. Още по-дискриминирана е жената в случая, чиито прелести са пищно декорирани като плодове.
Всички тези „мъдри“ послания, които многократно се изливат от екрана, внушават на младите хора стремеж към неглижиране на отношенията. Измества се центърът на междуполовите контакти. Пренебрежително и повърхностно се оказва взаимодействието между мъжете и жените. Преди години ,когато си казвахме прословутата фраза „сексът не е повод за запознанство“, ни се струваше абсурдно и наистина много смешно. Днес тази житейска гротеска е факт. Какво значение имат личностите, характерите, интересите, интелектът? Важно е косата ти да блести, тампонът да е на място, а дрехата да ухае на прах за пране. Сбогом „Шанел“, ти не си ми нужен вече!

Няма коментари:

Публикуване на коментар