неделя, 13 март 2011 г.

Дебютът ми като диригент

Днес трябваше да ръководя църковния хор. Никога не съм го правила. На два пъти преди няколко седмици започвах, но имаше кой да ме смени. А днес- от началото на литургията до края. Направих няколко грешки. Добре ,че хористките са си достатъчно обиграни, знаят си песнопенията и реда. А истината е,че буквално изпаднах в паника. Все пак- помогнахме литургията да приключи успешно.
За три дни два дебюта на моята средна възраст. „Никога не е късно да станеш за резил“- та и аз така. Дано съвсем да не съм се изложила. Интересното е,че дугите вярват в мен, че ще се справя. А аз самата никак не съм сигурна. Ама получава се нещо все пак. Предстоят ми още няколко дебюта- на театрален режисьор и драматург, на издател, на документалист... Да видим как ще издържа изпита там.
Много мои връстници казват- ооо, стари сме вече. Стари? Духът не остарява. Винаги може да научиш нещо ново и да се изявиш по различен начин. Господ ми предлага тези възможности и аз ги грабвам- пък каквото стане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар