вторник, 22 март 2011 г.

Талантите са покрай нас

Днес слънчицето се усмихва.Чакат ме разни ангажименти, срещи с позитивни и не особено позитивни хора. За първите- супер, вторите- ще ги преживея някак. Обичам това, което правя, нищо ,че не ми носи пари.
 Като театрален режисьор дебютирам и какво ще се получи още не знам, но работата е приятна. Сега подготвям музиката към пиесата. Тя е авторска на едно момче от Своге. Невероятно талантливи хора има край нас. Не е много християнско човек да е горд, но аз наистина съм доволна от себе си за това,че през годините съм подала ръка на много млади колеги. Те са започнали пътя си от нашата телевизия , реализирали са част от мечтите си и това им е дало самочувстви е и знания да продължат нататък. Част от тях сега са технически екипи на големи телевизии, други имат изяви в централни медии, трети готвят политическа кариера,четвърти са в чужбина и работят съвсем различни неща, но опитът при нас им е дал стимул да преследват нови цели. Разковничето вероятно е в това, че приемам работата си емоционално и към всички тях съм се отнесла с любов. В последно време новото ни откритие бе съвсем млад човек от Годеч, на когото дадохме шанс да прави собствено предаване. Щастлива съм,че го познавам.И стигам до композитора. Той изпълнява рап, хип-хоп. Когато дадох идеята да го потърсим да даде предложение за музикален фон на пиесата- всички ме погледнаха странно. Все пак-изпратих тескта и само за една нощ той даде две страхотни мелодии. Невероятно!Как да не си обичаш работата. Истината е,че и аз съм се учила от моите бивши и настоящи колеги. И благодаря на Господ,че ме е срещнал с тях.
Днес слнцето е усмихнато. Предстои ми интересна и предизвикателна работа с деца. А намръщените недобронамерени хора се самонаказват. Това обаче няма да повлияе на мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар