четвъртък, 31 март 2011 г.

Търся позитивни съмишленици!

Днес ми се разсъждава на морално-етични теми. Не че те имат значение за някого в обществото днес. Става дума за една черта в народо-психологията- черногледството и за друга- завистта.
Всевъзможни психологически изследвания ме съветват да гледам позитивно на живота. Това е доста трудна работа, но аз се опитвам. И вследствие на тези опити живея много по-добре, по-щастливо- въпреки заемите и неплатените сметки. Както се говореше в един виц- „целият съм в л...на, но не ми пука.“ Намирам се в прекрасна кондиция, приповдигнат дух и вероятно имам щастливо изражение. Причината за това състояние е и фактът,че правя разни неща, коит ми доставят удоволствие. Вярно, от тях не се печелят пари- но пък са свежи и удовлетворяващи духа. Пък тялото може всякак- има коприва, има лапад- ще преживее. Та явно това мое видимо щастие е подразнило някого и чувам приказки- „Ееей, тия от телевизията се нагушиха, ходят ,снимат, магазин за дрехи „втора употреба“ отвориха ....“- и за информация- вече го затвориха. От хорските уста- в Божиите уши! Дано да можем и ние някога да се „нагушим“. „Дано,дано, ама надали“- твърди друг популярен анекдот. Аз обаче не му вярвам. Повтарям си това, което моята баба- Николина Цонева, едно време ми казваше:“Това, което ти е в главата-никой не може да ти вземе!“. Ще бъда щастлив, позитивен, обичащ хората човек-напук на нашенската народо-психология.
Имам много поводи за щастие. Един от тях е и този,че успях да провокирам някои свогенски политици да се изкажат във фейса. Направих им услуга- това си е реклама.  Защо е този налудничав подход на неоправдано щастие?- би попитал някой. Та покрай нас се случват трагедии! Отговорът е елементарен- за да не съм аз и семейството ми поредната трагедия. Да- има нещастия. На нещастните трябва да помогнем като милосърдни християни. И аз го правя- с дейността ми в БЧК и с безброй други акции, в които съм и ще участвам. Да ,има трлагедии и в политическия живот. За тях ще се погрижат избирателите след няколко месеца. И ако хората могат да гледат философски- сега ще се смеят, а по време на избори- ще бъдат сериозни. 
В този дух– търся си съмишленици- щастливи и позитивни, обичащи хора. Знам,че ги има. Те не се набиват на очи, не парадират и не се вземат насериозно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар